Sunday, June 14, 2009

کثافتها
زندگیمونو که تباه کردید
چرا میزنید دیگه؟

7 comments:

Anonymous said...

خانم عزیز قلبم فشرده شده.چشمهایم بارانیست.سرنوشت ما را کوتوله ها رقم می زنند.دیوید کاپرفیلد

Amelie said...

چه کج‌رفتاری ای چرخ
چه بدکرداری ای چرخ
سر کین داری ای چرخ
نه دین داری، نه آیین داری ای چرخ

Anonymous said...

هر چیزی بخوان از من بگیرن امیدمو نمی تونن...

گلی said...

مردک آشغال با چشمهای ریزش!!!!هی می گه من دزد نیستم پس این همه رای رو بابای من دزدیده؟؟؟

پگاه said...

عزیز، کارشون اینه..
اگه نزنن چه طوری حرص شون از اینکه ما آدمیم خالی شه؟
بذار بزنن.. ما که سی سال پیشم خوردیم، بذار بزنن..
ما ملت حق مونه..

sibgol said...

god damn ALL of them AHMADINEJAD at first. It is unbelivable. i can not bear staying here and just watching the news and videos and... but what can i do?

زن روزهاي ابري said...

خانوم املي عزيز ! من بي اجازه يك تكه از نوشته تان را گذاشتم روي عنوان نوشتهء بلاگم . اگر عيبي دارد بگوييد برش دارم . اگر نه هم كه خيلي ممنونم :)