Saturday, November 29, 2008

نه جانم. شما آقای آبی را نمیشناسید. بد قضاوت میکنید. درست است که خیلی به اسمش می آید - نه اینکه رنگش آبی باشد. طفلک همیشه حالش آبی* است. بیشتر موقع ها بی حال است. تمام موضوعات ناخوش آیند دنیا غمگینش میکنند. دلش برای هرچیزی شور میزند و فکرهای عجیب غریب میکند. اما با همه ی این اوصاف، خیلی گل است. آنقدر که دلش نمی آید جنیفر، عنکبوت ساکن چکمه هایش را بی خانمان کند و توی این برف و بوران بدون چکمه راه می رود. با محبت با ویولت، بنفشه ی آفریقایی اش صحبت میکند. وقتی نوه های خاله سِلی تمام خانه اس را بهم ریختند و "کیو" و "جی" و "بی" روی کیبوردش را قورت دادند اصلا دعوایشان نکرد حتی برایشان از خمیر میان نان یک عالم آدمک ساخت. کلی کتاب دارد.شیربنی های خوشمزه میپزد و دوست من است.


* blue

12 comments:

Anonymous said...

این بیشتر تعریف آقای کبود بود نه آبی ای بلاگر مهم !!

ولی داری پیشرفت میکنی !! از سبز رسیدی به آبی .. فک کنم چن روز دیگه که بیای دست یه کاکا سیاه رو بگیری و در مورد آقای دارک براون یه پست از میهن اسلامی توی وبلاگت پابلیش کنی
اصلن میگن غربی ها بی بند و بارن بیخود نمیگن !بیا و از خر شیطون پیاده شو تو همین ولایتتون خودم واست یه پسر چشم و دل پاک واست جور میکنم بچسبی به زندگیت

Anonymous said...

من برنده شدم .. اول بودم .. میدونی که ! توی همچین وبلاگ مهمی اولین نفر کامنت دادن یه افتخار بزرگه که نصیب هر کسی نمیشه !
Winner Winner chicken dinner !! Hoooray !!

Anonymous said...

اوه خانم جوان،به جز عشق بی پایان چه چیزی برای تقدیم به شما دارم؟برای دیدارتان لحظه شماری می کنم
آن که از ته قلب دوستتان دارد:دیوید کاپرفیلد

Amir said...

bebakhshid ha, vali in "Mr. blue" ke doost e shomast, esme khodemooni ye ghorsie ke doost e besyari az khanoom hast!!! age ye searchi bokoni too internet peyda mikoni hatman:)

haminjoori goftam bedooni ke esme character ha ro ba deghat bishtari entekhab koni... lol...

vali kolan besyar ziba neveshte boodi... mahzooz shodim basi...

Anonymous said...

That was perfect honey!!You gonna be a great writer in the near future!!

Anonymous said...

mishenasamash !!!

Anonymous said...

:)

Anonymous said...

what about RED

Anonymous said...

به اسم وبلاگت بشدت حسودیم شد چون من املی رو مافوق تصور دوست دارم
اینکه پست هات انقدر کوتاه و گویاست عالیه

Anonymous said...

كوشي؟

Anonymous said...

رفتی نانا؟
دیگه ندیدمت :(

Anonymous said...

سلام. نوروزتان پیروز