Tuesday, March 10, 2009

اعترافات شب عید

من هم دلم میخواست لیست آرزوهایم را بنویسم مثل توکا .هرچه قدر اما تلاش کردم نشد. اولش فکر کردم اصلا آرزو ندارم. اما دارم. ترسیدم فقط. ترسیدم بنویسم و کوچک باشد و دنیا به ریش من بخندد. ترسیدم بزرگ باشد و هیچ وقت دستم به آن نرسد و لوزر باشم. ترسیدم بنویسم و پی آرزویم بروم وآخرش اشتباه از آب در بیاید. ترسیدم آرزویم واقعا آرزویم نباشد...
اما می خوام بنویسمشان. همه ی آرزو های کوچک و مسخره، بزرگ و دور، آرزوهای غلط، خیالی، آرزوهای عاریه ای. هرچه باشد مینویسم. نمی خواهم یک سال دیگر هم بدون آرزو تمام شود...

10 comments:

Anonymous said...

حتمابنویس
اونوقت بشین سیر بخونشون
قول میدم کلی حال کنی

Anonymous said...

این ترس لعنتی را دارم
بد چیزی ست لاکردار
اما تو به ریش این ترس ها بخند

Anonymous said...

این ترس لعنتی را دارم
بد چیزی ست لاکردار
اما تو به ریش این ترس ها بخند

Anonymous said...

!چه بامزه... من هم

:)

Anonymous said...

!چه بامزه... من هم

:)

Anonymous said...

Arezoot harchi mikhaad baashe baashe, beneviso sa'y kon behesh beresi. haataa age ba'dhaa didi koochiko maskhare vo eshtebaahie. Yaadet baashe Oonmoghe ke daashti mineveshtish baraat mohem bood. Ye bache bozorgtarin aarezoosh daashtane ye aroosak yaa maashine asbaab baazie. Doroste ke vaghti bozorg shod shaayad be in aarezoosh bekhande, vali oon moghe bozorgtarin aarezoosh bood. Age bekhaai injuri aarezoohaato filter koni bi aarezoo mimooni...

Anonymous said...

والله فکر کنم آرزو کلا چند نوع: بزرگ، کوچک، مسخره، جدي، دست نيافتني!! و ... حالا يکي ممکنه آرزوهاش فقط يه نوع از اين آرزوها که گفتم باشه و يکي ديگه از هرکدومش داشته باشه! چيزه عجيبي نيست

Anonymous said...

آرزو نداشتن بد دردیه

Anonymous said...

azizam arezoo hamin ke esmesh arezoo e azize, man ke vase emsal mikham bechasbam be arezoom hatta age hameye alam began I AM NOT RIGHT> man arezoomo mikhaaam.

Anonymous said...

چه قشنگ. بنویسشون. اگه اینجا هم ننویسی یه جا برا خودت بنویسشون. فردای زندگی از خوندنشون لذت می بری. از رسیدن بهشون. از پی بردن به غلط بودنشون. از بزرگ یا کوچک بودنشون. اما بنویسشون. فکر خوبیه. منم می خوام بنویسم.