Saturday, September 20, 2008

مهر می آید و باز به مدرسه می روم.
من به پاییز وفادارم.



13 comments:

Anonymous said...

چی بگه آدم؟

Amir said...

آره، فقط نمیدونم تو چرا روزای تعطیلی و اعتصاب مدرسه برو شدی...

Anonymous said...

... :)

Anonymous said...

انگار همه ما یک جورایی به پائیز وفا داریم . به برگ ریزانش . به بوی دفتر و کتابهای نو ....

Anonymous said...

من هم فعلا 18 ساله که وفادارم. اما مهر رو خیلی دوس دارم نه واسه مدرسه واسه اینکه بچه تفلدشه...

Anonymous said...

manam daraM MIRAM VALI hich ehsase vafadari behesh nadaram !

Anonymous said...

هی...خانوم کوچولو!!نمی شه هم از درس بنالی و هم بهش وفادار باشی...می تونی مثل من کارای خفن بکنی!!!هیجااااااااااااااان ن ن ن ن ن ن !!!!!!!!

Anonymous said...

خانم مرموز لطفا اسم مدرسه تان را بگویید تا من هم امسال آنجا اسم نویسی کنم.قول می دهم شما را شناسایی نکنم.همینقدر که بدانم شما در کلاس من هستید برایم آرامش بخش است.کسی که بزودی از عشق شما می میرد:دیوید کاپرفیلد

Anonymous said...

mariz shode boodam. ye hafte ee bimarestan bastari shodam. ama alan behtaram. saram dard mikard! vahshatnak o dasto pam bi hess shode bood. ama hame azmayeshi kardan o hich chi nabud!

Anonymous said...

MRI, CT scan,dye scan, nemoone az mayee nokhaa!

Anonymous said...

بولتن دانشجويان و دانش‌آموختگان فلسفه ايران

www.isphilosophy.com
Iranian Students of Philosophy

Anonymous said...

manam doos daram

inja ro migam :)

Anonymous said...

واسه پست آخر اومدم کامنت بذارم
روزهایی از جنس گه...
واقعا عنوان خوبی بود