Sunday, May 10, 2009

من عریانم ، عریانم ، عریانم.

زور هم بزنم فَنسی نمی شود این نوشته.
بگذار خودش باشد.
مثل من که هیچ وقت اینقدر خودم نبوده ام،
روی پُرچ چمباتمه زدم و به هیچ چیزی فکر نمیکنم.
هیچ چیز و صدای جیرجیرک ترکیب ایده آلی ست.
روزها پر است از ددلاین هایی که می گذرند و من به گردشان هم نمیرسم و بعد شب میشود.
یعنی دلم هم نمی خواهد برسم.
دلم میخواهد پرده کنار برود و یک خانم مو کوتاه و ظریف با پیرمرد تنهای توی بار تانگو برقصند.
مامانم گریه کرده ست امشب. مطمئنم.
امروز یک شنبه بود. بنویسم که یادم نرود.
گرچه این هم بعدها میشود لنگه ی بقیه ی یک شنبه های بی شرفی که به دوشنبه وصل میشوند.
چه خوب من دکتراورژانس نیستم که وقتی پری خودش کشت، شهادت بدهم مرده است.
-پری جان دلت برای صدای بهم زدن شکرتوی چایِ شبهای بی ستاره تنگ نشده؟
تو حتما خوابی وقتی اینهمه از شب گذشته است.
لبهایت را میس کرده ام امشب، وقتی نفست بوی الکل و سیگار میدهد.
هی مردِ بی وطن، کجای دنیایی حالا
که بیدارت کنم و بگویم نگران من نباش؟

9 comments:

سوسن جعفری said...

آه ... صدای هم زدن شکر توی چایی ... بوی مرگ ناخواسته‌ای می‌آید از این نوشته یا من اشتباه کرده‌ام؟

Saloome said...

یک شنبه های بی شرفی که به دوشنبه وصل میشوند
kheili delneshin bood delam mikhad hezar bar bekhunamesh... shad bash ey eshge khush sodaye ma :)

atefeh said...

pas belakhare ettefagh oftad,
man ham hessi behtar az to nadaram in roozha

bedoneemzaa said...

کاش کنارت بودم این یک شنبه های لعنتی را . وحشتناکه چه خوب که شهادت ندادی و چه دردناک است که تنهایی . هی بچه ما هم یک جورایی دیگر عریانیم .

سیبگل said...

چی شده؟؟؟ نگران شدم؟

Aso said...
This comment has been removed by the author.
Aso said...

Whoops! kharab kari akrdam majboor shodam pak konam :p Mikhastam begam:

"Amelie, kheili ghashang minvisi! kheili ghashang! baade khoondane in delam mikhad chand saat bi vaghfe benvisam."

sibgol said...

ghashang minevisi khob! aghaye aabi ro alan dige manam doost daram:) ama ghamgin minevisi. ghamgin misham. doost daram delet hamishe shaad bashe. so , let it go....

Anonymous said...

khosh behalet Amelie. Khosh be halet ke mitooni benvisi zendegito, mitooni benvisi ghameto, mitooni deleto khali koni, hatta razhai ke too delete ro begi o az shareshoon khalas shi. Kash manam mesle to mitonesam benevisam har che dele tangam mikhad bege. Kash manam mitonesam benvisam dardamo ke eine khore be joonam nayoftan. Kash mitonesam benvisam ta harfam rahe khodeshoono peida mikardano eine boghz galoomo nemibastan.